اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۲۴۷۳

منشا: تابع نظر برانكو هستم و بيشتر تلاش می‌كنم

منشا: تابع نظر برانكو هستم و بيشتر تلاش می‌كنم
نيمكت‌نشيني گادوين منشا مهاجم نيجريه‌اي در پرسپوليس، يكي از آن علامت تعجب‌هاي بزرگ است.
۱۹:۴۰ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

بازيكني كه در بدترين روزهايش نيز براي سرخپوشان به ميدان مي‌رفت و زوج علي عليپور بود، حالا و بعد از شكست پرسپوليس برابر السد قطر ديگر جايي در تركيب اصلي ندارد. با اين بازيكن، مصاحبه كوتاهي داشتيم كه مي‌خوانيد.

 

*شرايطت در پرسپوليس را چطور مي‌بيني؟

من به خواسته برانكو و ساير مربيان، نيمكت‌نشين هستم اما از صعود تيم به دور يك هشتم نهايي بسيار خوشحالم و فكر مي‌كنم اين موضوع مي‌تواند شروع خوبي براي موفقيت‌هاي‌مان باشد.

 

*معمولاً بازيكنان به نيمكت‌نشيني‌شان معترض مي‌شوند. تو اعتراضي به اين قضيه نداري؟

نمي‌توانم نسبت به نيمكت‌نشيني بي‌تفاوت باشم. من هم يك فوتباليست هستم و مثل همه فوتباليست‌هاي حرفه‌اي از اين اتفاق ناراحت مي‌شوم اما دليل ندارد بابت اين موضوع اعتراض كنم. من بايد خود را تابع تصميمات كادر فني بدانم. البته دوست دارم بازي كنم اما وقتي اين اتفاق مي‌افتد كه كادر فني به من دستور حضور در ميدان را بدهد.

 

*به نظر مي‌رسد نسبت به قبل، آمادگي كامل را نداري؟

من تمرينات را به صورت روزانه و كامل انجام مي‌دهم. فكر مي‌كنم در تمام مراحل تمرين، عملكرد خوبي داشته باشم. انگيزه‌هايم را از دست نداده‌ام و هر لحظه آماده‌ام تا براي پرسپوليس بازي كنم. با اين حال بايد تلاش كنم تا خيلي زود، به روزهاي خوبي كه در پرسپوليس داشتم، برسم.

 

*مي داني هواداران پرسپوليس از تو حمايت مي‌كنند؟

بله. از همه آنها ممنونم. تلاشم اين است تا هر طور شده بتوانم لطف طرفداران پرسپوليس را جبران كنم. آنها در ورزشگاه‌ها و همچنين اينستاگرام به من انگيزه و روحيه زيادي مي‌دهند. اميدوارم شرايطي به وجود بيايد كه لطف‌شان را با تأثيرگذاري بيشتر در تركيب تيم جبران كنم.

 

*بازي با پديده را چطور مي‌بيني؟

ديدار حساسي پيش‌ روي ماست. از اين نظر حساس كه مي‌خواهيم با كسب پيروزي در آن، هم قهرماني‌مان را قطعي كنيم و هم روحيه هواداران را بالا ببريم. بازي بيرون از تهران برگزار مي‌شود و اين موضوع كارمان را سخت خواهد كرد اما مطمئن هستم هواداران پرسپوليس در مشهد به ما كمك مي‌كنند تا در اين ديدار هم برنده باشيم.

 

* فكر مي‌كني باز هم از تركيب تيم بيرون بماني؟

نمي‌دانم. در اين مورد بايد كادر فني صحبت كند.

 

*و اينكه مي‌توانيد بعد از صعود از مرحله گروهي، قهرمان آسيا شويد؟

در پرسپوليس اين پتانسيل وجود دارد كه در هر ديداري به برد و موفقيت برسد ولي ما بازي به بازي، كارمان را دنبال مي‌كنيم و دوست داريم در هر ديدار، برنده باشيم. با اين كار، هم تمركزمان را حفظ مي‌كنيم و هم توانايي‌مان را در همه بازي‌ها نشان خواهيم داد.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین